Jarní modely připravit!

Než však začneme s výměnou šatníku, potřebujeme si být jisté, že opravdu je tu jaro v celé své parádě. Pokud už víme, že jaro je tu, zpravidla všechny to provedeme stejně. Za hezkého dne vyndáme za skříní všechno oblečení, skříně si uvnitř vytřeme a vysajeme a teprve poté pokračujeme s výměnou šatníku.

Nevím jak vy, ale já osobně mám ve skříni vždy výhradně vyprané oblečení a jednou nošené oblečení zásadně neuklízím do skříně s čistými oděvy. Mám na tyto věci speciální šuplík, takže všechny věci, které ve skříni mám, jsou čisté a vyprané. Proto rovnou můžu začít s tříděním.
prádlo ve skříni


        Typicky zimní věci

Mezi tyto věci řadím kabáty, bundy, chundelaté svetry, šály, čepice, pletené šaty, roláky a podobné věci. Rozhodně vím, že tyto věci nebudu postrádat ani na jaře, ani v létě, ani na podzim. Prostě jsou to typicky zimní věci. Ty si hezky poskládám do pytlů a naskládám do krabice.


        Věci k opravě

Mezi oblečením, které ještě hodlám v příští zimě nosit často narazím při generálním úklidu na věci, které je třeba spravit. Ať se jedná o podpatky na zimních botách, rozbitý zip či roztržený svetr, jsou to věci, které je nutné spravit. Nejprve se podívám vždy na rozsáhlost škody, poté vyhodnotím, jestli ještě stojí za opravu či nikoli. Pokud ne, nemilosrdně je vyhodí, pokud ano, dám na zvláštní hromádku, kde mám věci k opravě.
oblečení na ramínkách


        Věci k vyřazení

Pokud při úklidu narazím na věci, které jsem celou zimu neměla na sobě, hovoříme-li o zimních věcech, nemilosrdně je vyřadím ze svého šatníku. Nevyhazuji oděvy do odpadků. V první řadě překontroluji, jestli jsou věci v pořádku. Poté zvážím, jestli by je někdo ještě ocenil a mohl nosit. Pokud ano, pokusím se je prodat přes bazar, pokud ne, předávám je na charitu.

Když mám takto oděvy rozdělené, roztříděné a překontrolované, uklidím je na své místo, odnesu, kam potřebuji, ať už ke spravení či na charitu a vybalím si do skříně jarní a letní oblečení. A boty také, samozřejmě!

 

Jarní modely připravit!
5 (100%)2

About the author /